Teksüt, ürünlerini Türkiye’nin ve dünyanın dört bir yanına ulaştırıyor

Lezzetler 04.11.2025 - 12:35, Güncelleme: 04.11.2025 - 12:49 3337 kez okundu.
 

Teksüt, ürünlerini Türkiye’nin ve dünyanın dört bir yanına ulaştırıyor

Türkiye’nin en köklü süt ve süt ürünleri markalarından Teksüt, her gün binlerce aile sofrasına lezzet, doğallık ve güven taşıyor. Sütü sadece bir besin kaynağı
Ülke ekonomisine katkı sağlayan stratejik bir değer olarak gören Teksüt, ürettiği süt ve süt ürünlerini Türkiye’nin ve dünyanın dört bir yanına ulaştırıyor.  Teksüt Satış Direktörü Murat Keleş Teksüt’ün başarısının ardında, her gün aynı özenle yapılan üretimin ve  ailelerle güven üzerine kurdukları bağın bulunduğunu paylaştı.  Süt ve süt ürünlerinin insan sağlığı açısından taşıdığı önemin yanı sıra, bu ürünlerin üretimden sofraya ulaşana kadar geçen sürecin büyük bir emek ve titizlik gerektirdiğini belirten Teksüt Satış Direktörü Murat Keleş, güven duygusunun markalarının en önemli değeri olduğunu vurguladı: “Süt gibi doğal bir ürünü işleyip farklı ürünlere dönüştürmek, üretimden lojistiğe kadar çok büyük bir operasyon gerektiriyor. Teksüt olarak her gün binlerce tüketicimize güvenle ulaşabilmek için bu sürecin her aşamasını titizlikle yürütüyoruz. Çünkü tüketici güveni, bizim için kalitenin ön koşuludur.” Teksüt’ün ürün geliştirme çalışmalarına devam ettiğinin altını çizen Murat Keleş şunları söyledi:  Türkiye’de sofraların bir parçası olmak, beğenilen ve sevilen bir marka haline gelmek bizim için gurur verici. Her yaştan tüketiciye süt ve süt ürünlerini sevdirmenin yollarını arıyoruz. Kaliteden ödün vermeden sürdürdüğümüz çalışmaların sonucu sofralarda güvenle yer alabilmek oluyor. Bizim için en büyük mutluluk, bir ailenin kahvaltı masasında ya da akşam yemeğinde Teksüt ürünlerine yer verdiğini görmek. Çünkü o sofralar sadece yemek yenilen değil, paylaşımın ve sevginin yaşandığı yerler. Biz o sofralara güvenle girebilmeyi, en büyük başarımız olarak görüyoruz.” Murat Keleş ayrıca, markaların yalnızca kaliteli veya bilinir olmasının yeterli olmadığını, tüketiciyle doğru iletişim kanalları üzerinden sürekli ve güvene dayalı bir ilişki kurmasının sürdürülebilir başarı için şart olduğunu belirtti.  
Türkiye’nin en köklü süt ve süt ürünleri markalarından Teksüt, her gün binlerce aile sofrasına lezzet, doğallık ve güven taşıyor. Sütü sadece bir besin kaynağı

Ülke ekonomisine katkı sağlayan stratejik bir değer olarak gören Teksüt, ürettiği süt ve süt ürünlerini Türkiye’nin ve dünyanın dört bir yanına ulaştırıyor. 

süt " class="text-dark font-weight-bold" target="_blank">Tek süt Satış Direktörü Murat Keleş Teksüt’ün başarısının ardında, her gün aynı özenle yapılan üretimin ve  ailelerle güven üzerine kurdukları bağın bulunduğunu paylaştı. 

Süt ve süt ürünlerinin insan sağlığı açısından taşıdığı önemin yanı sıra, bu ürünlerin üretimden sofraya ulaşana kadar geçen sürecin büyük bir emek ve titizlik gerektirdiğini belirten  süt " class="text-dark font-weight-bold" target="_blank">Tek süt Satış Direktörü Murat Keleş, güven duygusunun markalarının en önemli değeri olduğunu vurguladı: “ Süt gibi doğal bir ürünü işleyip farklı ürünlere dönüştürmek, üretimden lojistiğe kadar çok büyük bir operasyon gerektiriyor. süt " class="text-dark font-weight-bold" target="_blank">Tek süt olarak her gün binlerce tüketicimize güvenle ulaşabilmek için bu sürecin her aşamasını titizlikle yürütüyoruz. Çünkü tüketici güveni, bizim için kalitenin ön koşuludur.”

Teksüt’ün ürün geliştirme çalışmalarına devam ettiğinin altını çizen Murat Keleş şunları söyledi:  Türkiye’de sofraların bir parçası olmak, beğenilen ve sevilen bir marka haline gelmek bizim için gurur verici. Her yaştan tüketiciye süt ve süt ürünlerini sevdirmenin yollarını arıyoruz. Kaliteden ödün vermeden sürdürdüğümüz çalışmaların sonucu sofralarda güvenle yer alabilmek oluyor. Bizim için en büyük mutluluk, bir ailenin kahvaltı masasında ya da akşam yemeğinde süt " class="text-dark font-weight-bold" target="_blank">Tek süt ürünlerine yer verdiğini görmek. Çünkü o sofralar sadece yemek yenilen değil, paylaşımın ve sevginin yaşandığı yerler. Biz o sofralara güvenle girebilmeyi, en büyük başarımız olarak görüyoruz.”

Murat Keleş ayrıca, markaların yalnızca kaliteli veya bilinir olmasının yeterli olmadığını, tüketiciyle doğru iletişim kanalları üzerinden sürekli ve güvene dayalı bir ilişki kurmasının sürdürülebilir başarı için şart olduğunu belirtti.

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve favorilezzetler.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.