Herkes en iyi eti en uyguna yesin..!
Herkes en iyi eti en uyguna yesin..!
Başkentte “etin başkenti” denince akla ilk gelen isimlerden biri olan Cezzar Steakhouse, kurulduğu 2017 yılından bu yana kalite, doğallık ve uygun fiyat politikasıyla Türkiye’nin en dikkat çeken steakhouse markalarından biri haline geldi.
Balgat, Yıldız, Çayyolu ve Çukurambar’daki dört şubesiyle hizmet veren Cezzar, sadece bir restoran değil; üç nesildir süren bir aile mirasının modern yüzü.

Kökeni Şanlıurfa Köylerinden Polatlı Meralarına Uzanan Bir Aile Geleneği
Cezzar Steakhouse’un hikâyesi, dedesinin çobanlık yaptığı Şanlıurfa’nın köylerinde, Çukurova’nın bereketli ovalarında ve Polatlı’nın altın otlaklarında başlıyor. Kurucu İşletmeci Vedat Gözkıran, çocukluğunu ahırlarda ve meralarda geçirerek hayvan yetiştiriciliğinin ve tarımın inceliklerini öğrendi. Aile hiçbir zaman sadece “kasap” olmadı; önce çobandı, sonra kendi hayvanlarını ve sebzelerini yetiştiren bir tarım ailesiydi. Bugün Cezzar’da kullanılan kuru soğan, patates ve birçok sebze hâlâ kendi organik tarlalarından geliyor.

2017’de Başlayan Yükseliş
2017 yılında ilk şubesini Balgat’ta açan Cezzar Steakhouse, kısa sürede Ankara’nın en çok konuşulan et restoranı oldu. Aynı yıl Favori Lezzetler dergisi tarafından “Türkiye’nin En Favori Burger İşletmesi” seçildi. Başkentte ilk Kobe etini sunan restoran yine Cezzar oldu. Marka, hormonsuz ve antibiyotiksiz büyüttüğü Simental-Angus melez ham düve eti ile Trakya ve Balıkesir kuzularını, 28-35 gün dry-aged olgunlaştırma sürecinin ardından Japon Binchotan kömürü ve kendi tasarladığı özel el yapımı ızgara sisteminde pişirerek fark yarattı.

“Herkes En İyi Eti En Uygun Fiyata Yesin”
Kurucu Vedat Gözkıran’ın en bilinen sloganı “Herkes en iyi eti en uygun fiyata yesin” oldu. Bu ilke sayesinde Cezzar, Türkiye’nin hem en kaliteli hem de en ulaşılabilir fiyatlı steakhouse’u konumuna yerleşti. Gözkıran, başarısını şu sözlerle özetliyor:
“Kalite arayanla mutlaka yolumuz kesişecektir. Dedemin çoban ateşinde başlayan bu hikâye, bugün dört şubeli bir markaya dönüştü. Biz yeni değiliz; köklüyüz. Üç nesildir bu toprakların kokusunu, bereketini tabağa taşıyoruz.”
Markalaşan Lezzetler ve Sürekli Yenilik
Cezzar menüsü yıllarca gelişmeye devam etti. Kendi reçetesiyle uzun uzun kaynatılan ilik suyu, markalaşan ev yapımı erik suyu, organik tarım ürünleriyle hazırlanan salatalar ve trüf yağlı patates püresi gibi imza ürünleri ortaya çıktı. Vejetaryen seçenekler ve çocuk menüsüyle de ailelerin vazgeçilmezi haline gelen restoran, hijyen ve izlenebilirlik konusunda asla taviz vermedi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
